روزنامه نیم نگاه کاندیدای کسب جایزه ملی توسعه اکوسیستم شد

خبر پارسی – یک روزنامه شیرازی کاندیدای جایزه ملی توسعه اکوسیستم کارآفرینی کشور شد.
روزنامه نیم نگاه به مدیر مسئولی سید محمد حسین شفاعتیان و سردبیری حسین امیری، در حوزه رسانه های مکتوب نامزد دریافت جایزه ملی توسعه دهندگان اکوسیستم شد.
به گزارش خبر پارسی شهر شیراز روزهای دهم و یازدهم خرداد ماه جاری میزبان دومین نشست کارآفرینی با هدف پایش اکوسیستم کارآفرینی منطقه و شبکه‌سازی تصمیم‌گیران و مدیران است. در این نشست که از سوی اتاق بازرگانی شیراز طراحی‌شده ، وضعیت زیرساخت‌ها در اکوسیستم کارآفرینی بررسی می‌شود و نقش دانشگاه‌ها، صنایع و کارآفرینان در این اکوسیستم تشریح می‌شود. مدیران بانک‌ها ازجمله مهمانان این نشست هستند و به تحلیل نقش بانک‌ها برای سرمایه‌گذاری و صندوق‌های خطرپذیر در اکوسیستم کارآفرینی می‌پردازند.
روزنامه نیم نگاه با ۱۹ سال سابقه فعالیت مطبوعاتی در فارس اخبار و مقالات حوزه کارآفرینی و زیر ساخت در استان فارس را منعکس می کند و با تولید محتوای بومی و توجه به دغدغه های بخش های مختلف اکوسیستم سعی داشته است تا فرایند های جدیدی در حوزه خبر رسانی و تولید محتوا را وارد استان فارس نماید.
بنا بر گفته دکتر حبیب شریف ،رییس شورای سیاست گذاری دومین نشست کارآفرینی شیراز،جایزه ملی توسعه اکوسیستم کارآفرینی کشور به بهترین فعالیت ها و تلاش ها در راه توسعه اکوسیستم بومی ایران به برگزیدگان اعطا می شود.
خبر پارسی برای روزنامه نیم نگاه آرزوی موفقیت و کسب جایزه یاد شده را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.