روزنامه نگار در زوم؛ کاوشی در آثار حسن دهقان

خبرپارسی – بیست و نهمین نشست از سلسله نشست های تاریخ مطبوعات فارس به نقد و بررسی آثار “حسن دهقان” از خبرنگاران ارزنده استان خواهد پرداخت.

در ادامه برنامه های سال جاری مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس با عنوان «روزنامه نگار در زوم» آثار حسن دهقان، روزنامه نگار و رئیس انجمن اهل قلم استان فارس مورد نقد و واکاوی قرار می گیرد.

دهقان از جمله خبرنگاران فرهنگی نویس استان فارس به شمار می رود که تاکنون در جشنواره های مطبوعاتی مختلفی موفق به کسب مقام شده و اکنون در روزنامه افسانه چاپ شیراز مشغول به کار و همزمان مسئولیت انجمن اهل قلم استان فارس را برعهده دارد.

حسن دهقان افزون بر این فعالیت ها، دستی هم در شعر و شاعری دارد و در زمینه فعالیت های کتابخوانی تاکنون پویش «نذر کتاب» را برگزار کرده و در موفقیت های روستای امامزاده بزم بوانات برای گسترش کتاب و کتابخوانی نقش ارزنده ای داشته است؛ این چهره فعال مطبوعاتی استان فارس سال ها در سرویس فرهنگ و ادب روزنامه خبرجنوب به فعالیت پرداخته است.

یادآور می شود: برنامه روزنامه نگار در زوم  پنجشنبه ۵ بهمن ماه ساعت ۱۸ به میزبانی سالن اندیشگاه مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.