رئیس هیئت دوچرخه سواری فارس دبیر کارگروه شهر ملی دوچرخه و سفیر دوچرخه سواری همگانی ایران شد

خبرپارسی – با صدور حکم رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشوررئیس هیئت دوچرخه سواری استان فارس به عنوان دبیر کارگروه شهر ملی دوچرخه و سفیر دوچرخه سواری همگانی ایران منصوب شد

با صدور حکمی از سوی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران محمد جواد کشاورز به عنوان دبیر کارگروه شهر ملی دوچرخه و سفیر دوچرخه سواری همگانی ایران منصوب شد.

 در حکم خسرو قمری خطاب به محمد جواد کشاورزرئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان فارس که نسخه ای از آن در اختیار این رسانه قرار گرفت آمده است :

نظر به اهمیت توسعه دوچرخه سواری همگانی در جوامع مختلف که ارتقاء فعالیت ذهنی و جسمانی شهروندان و همچنین رفع معضلات محیط زیستی را در بر خواهد داشت آیین‌نامه شهر ملی دوچرخه مورخ ۱۴/۲/۹۸ در شهر شیراز رونمایی گردید و بدین وسیله کلانشهر شیراز به عنوان داوطلب شهر ملی دوچرخه معرفی گردیده است.

 لذا با توجه به تجربیات و توانمندی جنابعالی به عنوان دبیر کارگروه شهر ملی دوچرخه و سفیر دوچرخه سواری همگانی ایران منصوب می شوید.

امید است جهت اجرای مفاد آیین نامه مذکور که در صورت دستیابی به شاخص‌های ارزیابی آن کلان شهر شیراز به عنوان شهر ملی دوچرخه معرفی خواهد گردید سربلند و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.