رئیس هیئت بازرسی استان فارس: قانون ملاک عمل هیئت های بازرسی باشد

خبرپارسی – رئیس هیئت بازرسی استان فارس گفت: مبنای کار هیئت های بازرسی باید مر قانون باشد و بازرسان و سربازرسان از میان افراد سالم، توانمند، باتجربه در برگزاری انتخابات انتخاب شوند.

عبدالرضا قاسم پور در جلسه ای که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور هئیت های بازرسی استان های کشور و رئیس و اعضا هیئت بازرسی مرکزی برگزار شد به تعامل و همکاری مناسب بین هیئت های بازرسی، اجرای و نظارت در استان فارس اشاره کرد و افزود: هیئت های بازرسی در همه ۳۶ شهرستان استان فعال هستند و علاوه بر برگزاری همایشی با حضور استاندار محترم دوره های آموزشی برای اعضا ، بازرسان و سربازرسان  اجرایی شده و همچنان نیز ادامه دارد.

قاسم پور همچنین با اشاره به حضور فعال هیئت بازرسی در جلسات ستاد انتخابات استان و ستاد پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم انتخاباتی ، اظهار کرد: تخلفات احتمالی از سوی کاندیدها و یا دستگاه های اجرایی به دقت رصد شده و گزارش های مربوطه به هیئت های اجرای، نظارت و هیئت مرکزی بازرسی و ستاد پیشگیری ارسال می شود.

رئیس هیئت بازرسی استان فارس بیان کرد: طی مکاتبات انجام شده و همچنین در شورای اداری  استان از همه افرادی که تریبون و جایگاهی در اختیار دارند خواسته ایم بی طرفی خود در انتخابات را حفظ کنند و در راستای تقویت مشارکت هر چه با شکوه تر مردم گام بردارند.

وی همچنین از اعلام شماره تلفنی ویژه علاوه بر شماره ۱۱۱ برای گزارش تخلفات انتخاباتی از سوی مردم در استان خبر داد.

رئیس هیئت بازرسی استان همچنین در بخش دیگری از این جلسه خطاب به اعضا هیئت های بازرسی شهرستان ها، گفت: مبنای کار هیئت های بازرسی باید مر قانون باشد و بازرسان و سربازرسان از میان افراد سالم، توانمند، باتجربه در برگزاری انتخابات انتخاب شوند.

قاسم پور بر لزوم تعامل و همکاری هیئت های بازرسی با هیئت اجریی و نظارت و ستاد پیشگیری از وقوع تخلفات انتخاباتی تاکید کرد و افزود: رصد دقیق و جدی درباره تبلیغات پیش از موعد کاندیداها و یا تخلفات دستگاه ها، شوراهای شهر  و روستا و دهیاری ها و شهرداری ها در دستور کار هیئت های بازرسی قرار داشته باشد.

در این جلسه همچنین علی طالبی، رئیس هیئت مرکزی بازرسی که به صورت ویدئو کنفرانس در جلسه شرکت داشت از  عملکرد هیئت های بازرسی استان های فارس و کرمانشاه تقدیرکرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.