دعوت اداره کل ورزش و جوانان فارس و سازمان بیسج ورزشکاران استان برای حضور در راهپیمایی یوم اله ۱۳ آبان/ دور از روحیه پهلوانی ورزشکاران است که مردم همیشه در صحنه این سرزمین ایزدی را تنها بگذارند

خبر پارسی – سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر فارس و اداره کل ورزش و جوانان استان در بیانیه ای مشترک خواشتار حضور گسترده اقشار مختلف بویژه جوانان و ورزشکاران در راهپیمایی یوم اله ۱۳ آبان شدند.
در این بیانیه آمده است: یوم اله ۱۳ آبان نماد حضور جوانان بیدار دل سرزمین ایران اسلامی برای استقلال تمامیت ارضی کشور و خود باوری ملی است.
نکته مشترک حرکت تاریخی دانشجویان مبارز در ۱۳ آبان ۵۸ و شهادت جمعی از بهترین دانش آموزان این مرز و بوم در ۱۳ آبان ۵۷ و نیز تبعید امام خمینی برای مبارزه با قانون ننگین کاپیتالاسیون در۱۳ آبان سال ۴۳ ،ایستادگی و مقاومت دانش آموزان و دانشجویان و نیز رهبر فکری و معنوی انقلاب اسلامی برابر گردنکشی،تکبر،خودنمایی و زورگویی است که از آن تعبیر به استکبار می کنیم.
۱۳ آبان نماد مبارزه با استکبار است که به تبعیت از قیام حضرت اباعبداله الحسین(ع) و مکتب بزرگ عاشورا رخ داد تا هیمنه پوشالی نظام استکباری به خوبی آشکار شود و امروز ملت بزرگ ایران و در راس آنان جوانان و ورزشکاران در خط مقدم مبارزه با زور و مکر و نیرنگ ایستاده اند تا ضمن زنده نگه داشتن مکتب بزرگ عاشورا و امام آزادگان،یاد و خاطره پوریای ولی ها را نیز در دل ها زنده نگه دارند که پوریای ولی در میان ورزشکاران ایران نمونه‌ای از اخلاق، پایمردی و جوانمردی است و باور داریم که یوم اله ۱۳ آبان روز تجلی دوباره آزادگی،شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان ماست.
سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر فارس و اداره کل ورزش و جوانان استان، ضمن دعوت از همه گروه ها،احزاب ،اصناف و اقشار برای پیوستن به خیل عظیم ملت بزرگ ایران،بر حضور پرشور جامعه ورزشکاران و جوانان همپای سایر امت حزب اله تاکید دارد .
امسال ۱۳آبان با ماه محرم الحرام، ماه شهادت، ایستادگی و عزت طلبی امام حسین(ع) همراه شده تا صدای هیهات مناالذله ملت ایران با حماسه عاشورا پیوند بخورد و به دنیا نشان دهد که ایران اسلامی در برابر فشارهای سیاسی، نظامی و اقتصادی حاضر نیست عزت و سربلندی خود را زیر پا بگذارد.
ورزشکاران بسیجی فارس فردا در مراسم ۱۳ آبان یک بار دیگر،همصدا با سایر اقشار جامعه ،شعار “مرگ بر آمریکا” ، “مرگ بر صهیونیسم ” و “مرگ بر استکبار ” سر خواهند داد تا در ماه پیروزی خون بر شمشیر، به ندای جاودان” هل من ناصر ینصرنی ” امام حسین (ع) در طول تاریخ پاسخ گفته باشند.دور از روحیه پهلوانی ورزشکاران ایران اسلامی است که مردم همیشه در صحنه این سرزمین ایزدی را تنها بگذارند.لذا ورزشکاران فارس پا به پای مردم فریاد استکبار ستیزی و مرگ بر آمریکا سر خواهند داد.
وعده ما صفوف راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان ماه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.