دبیرکل سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی: تحریم انتخابات تنها رقیب اصلاحات در انتخابات آتی هست

خبر پارسی – دبیرکل سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی گفت: بدخواهان اصلاح‌طلبی وافق هستند که تنها این جریان است که می‌تواند مسأله توسعه‌گری را پیش ببرد.

به‌گزارش روابط عمومی ستاد انتخاباتی حسن روحانی در فارس، مهدی مقدری با بیان اینکه امروز تنها حق بواسطه صندوق‌های رای است، گفت: این حق رای حاصل یک رفتار و یک خرد اصلاح طلبانه خواهد بود که با پرچم‌داری که در سال ۹۲ انجام گرفت در کشور نهادینه شد.

وی که در مراسم افتتاح ناحیه یک ستاد روحانی در شیراز سخن میگفت، با اشاره به انتخابات سال ۹۲ ریاست جمهوری ادامه داد: در انتخابات ۹۲ کاری نشان دادیم که آنهایی که فکر می کردند «اصلاحات تمام شده و تابوت آن تشییع شده است»، دریافتند جریان اصلاحات زنده است.

مقدری با ارزیابی دو جریان سیاسی کشور ابراز کرد: بی تردید در فضای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بدخواهان اصلاح طلبی وافق هستند که تنها این جریان است که می‌تواند مسأله توسعه‌گری را پیش ببرد.

وی با بیان اینکه حرکت جامعه در یک فرایند ترویجی توسعه شکل گرفته است، به وجود نشانه‌ها و شاخص‌های مبتنی بر رشدیافتگی در کشور اشاره کرد و ادامه داد:
وضع فضای نقد و آزادی در این دولت علی رغم مشکلات مسیر توسعه یافته‌تری داشته است.

وی دولت روحانی را دولت با ثباتی ارزیابی کرد و با اشاره به شاخص‌های بهبود امنیت ابراز کرد: ثبات در دولت روحانی، امنیت را به‌همراه داشته است.

عضو شورای عالی اصلاح طلبان از برنامه های انتخاباتی برخی کاندیداهای رقیب انتقاد کرد و‌گفت: کاندیدای جناح تندرو امروز برای پیروزی راه عوام فریبی و دروغ را در پیش گرفته‌اند.

دبیرکل سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی وظیفه اصلاح طلبان را در انتخابات پیش رو سنگین و دشوار ارزیابی کرد و گفت: امروز همه تحلیل گران سیاسی این مسله را مطرح کرده‌اند که روحانی پیروز انتخابات ۲۹ اردیبهشت خواهد بود.

وی با بیان اینکه بعضی می خواهند با تحریم انتخابات را به دور دوم بکشانند، نسبت به تحریم انتخابات هشدار داد و گفت: تحریم رقیب اصلاحات در انتخابات امسال خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.