خلخال به پای بانوی مسلمان بازگشت!/ نیکى کنیدکه خداوند نیکوکاران را دوست مى ‏دارد/اقدام شایسته حراست یک نهاد دولتی در شیراز

خبر پارسی – مدتی پیش در خبر پارسی یاداشتی با عنوان فاجعه مدیریتی در شیرازمنتشر کردیم و نوشتیم یکی از نهادهای دولتی به بهانه بد حجابی عذر یک خانم تحصیلکرده را در یکی از زیر مجموعه هایش خواسته است.
روز گذشته با خبر شدیم بانوی یاد شده پس از مراجعه به حراست این نهاد دولتی با برخورد مناسب کارکنان حراست آن نهاد روبرو شده و به سوء تفاهم ها نیز پایان داده اند و ظاهرا این بانوی محترم به محل کار خود برگشته است.
خبر پارسی همانگونه که از رفتار گذشته آن مدیران انتقاد کرد و آن رفتار را خلاف آموزه های حکومت علوی دانست رفتار امروز این عزیزان را می ستاید واز اینکه حراست نهاد یاد شده هوشمندانه توصیه مقام معظم رهبری را مبنی بر جذب حداکثری و دفع حداقلی رعایت کرده خداوند را شاکر است و رفتار امروز این عزیزان را ارج می نهد.
گفته می شود حکومت هایی که معنی دوست داشتن را نمی فهمند نفرت انگیزند. دوست داشتن مردمی که بر آنها حکومت می کنیم،نشانه خوبی است برای در مسیر حق بودن، چراکه هر حاکمی از محبت بر مردمانش غافل شود راه شیطان را پیش گرفته ؛در حالی که رسول خدا (ص) در جمع اصحاب، با آنها مزاح می‌کرد و مهربان بود تا مردم بتوانند به راحتی و بدون هیچ گونه احساس شرم یا ترسی مشکلاتشان را با حضرت در میان بگذارند. رسول خدا هرگز ترش‌ رو و عصبانی نبود. ایشان به اصحابشان توصیه می‌فرمودند که بدی‌های یکدیگر را پیش من بازگو نکنید؛زیرا من دوست دارم،با دلی آرام و خالی از کدورت،نزد شما بیایم. متاسفانه گاهی هر که در مسیر ما نبود و همسو با رای و نظر ما کلام نگفت با او مهربان نیستیم و بعضا او را طرد می کنیم! شگفتا درخواست پیامبر از امتش پوشاندن عیب برادر و خواهر مسلمانشان از همدیگر بود یا نعوذوبالله قرار مسابقه در پیشی گرفتن از اتهام و تهمت علیه یکدیگر؟!…..
رفتار امروز حراست نهاد یاد شده می تواند ترجمان درستی از این آیه کریمه باشد که «وَ أَحْسِنُوا إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُحْسِنِینَ» نیکى کنید، که خداوند، نیکوکاران را دوست مى‏دارد.حضرت علی (ع) در حدیثی زیبا می فرمایند: خیرخواهى محبت‏آور است. نقد آن روز خبر پارسی یقینا از سر خیرخواهی بود و خوشحالیم که نتیجه این خیرخواهی محبت بی شائبه کارکنان حکومتی است که زیر سایه آموزه های علوی اگر هم خلخالی از پای زنی ولو یهودی بیرون آمده باشد خلخال را به پای او برمی گرداند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.