حیدر اسکندر پور شهردار شیراز شد

خبر پارسی – به دنبال عدم صدور حکم شهرداری عبدالجمید معافیان، از سوی وزارت کشور، شورای شهر شیراز در دوازدهمین جلسه علنی خود با ۱۳ رای قاطع حیدر اسکندر پور را به عنوان شهردار شیراز به وزارت کشور معرفی کرد .


احمد رضا دستغیب رئیش شورای شهر شیراز در دوازدهمین جلسه علنی شورای شهر شیراز که عصر امروز یکشنبه ۱۶ مهر برگزار شد با اظهار نارضایتی از عملکرد وزارت کشور در خصوص عدم صدور حکم شهرداری عبدالحمید معافیان، گفت: با وجود اینکه شورای شهر شیراز با ۱۳ رای قاطع خود معافیان را به عنوان شهردار شیراز معرفی کرده بود متاسفانه مورد کم لطفی قرار دادو حکم وی را به عنوان شهردار شیراز صادر نکرد .
رئیس شورای شهر شیراز با اشاره به محدودیت زمان برای سرپرستی شهرداری و با تقدیر از عملکرد اسدی سرپرست کنونی شهرداری شیراز، گفت: ما بیش از ۳ ماه نمی توانستیم سرپرست برای شهرداری داشته باشیم و از طرفی هم بیش از این نمی توانستیم مدیریت کلانشهری چون شیراز را معطل نگه داریم، لذا با هماهنگی و اصرار آقای معافیان و حساسیت ایشان بر مسایل شهر شیراز بنا شد امروز و در جریان جلسه علنی فرد دیگری را به عنوان شهردار شیراز انتخاب کنیم .
او با اشاره به فرایند انتخاب شهردار گفت: طبق فرایند پیشین شورا درنهایت به ۵ نفر رسید که اکنون و با عدم صدور حکم آقای معافیان ۴ گزینه دیگر به اسامی اسکندرپور، حسن پور، موسوی و طیبی در اختیار داریم که از بین آنان یکی را با رای گیری به عنوان شهردار انتخاب خواهیم کرد .
در ادامه جلسه با توزیع برگ آراء بین اعضای شورای شهر شیراز رای گیری انجام شد که در نهایت و با شمارش آراء توسط نماینده فرماندار در شورا حیدر اسکندرپور با ۱۳ رای قاطع شورا به عنوان شهردار شیراز انتخاب و به وزارت کشور معرفی می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.