جنگ نرم اصولگرایان علیه دولت! /روحانی هری پاتر نیست/ مصیبت های ۸ ساله ۸ ماهه جبران نمی شود

خبر پارسی – خردادسال گذشته ودر شرایطی که تورم ۴۰درصدی گریبان اقتصاد کشور را گرفته بودو ضریت فلاکت موجوددرجامعه ،حکایت از فقر و فلاکت اقشار کم درآمد جامعه داشت،نخبگان جامعه به گوشه رانده شده بودند و کارهای بزرگ یه مدیران کوچک سپرده شده بود،برخی ازمردم برای رییس جمهور نشدن یک کاندیدا و برخی دیگر با حمایت آیت الله هاشمی و سید محمد خاتمی ازحسن  روحانی  جیغ بنفش سردادندکه از وضعیت موجود ناراضی هستیم.

حاصل آن جیغ بنفش روز ۲۴ خرداد تبدیل به اشک های شوقی شد که با صداهای لرزان نوید روزهای خوب را به یکدیگر شاد باش می گفتند.

شاید شرایط سخت ۸ ساله گذشته باعث شد تا مردم ایران زمین تصورشان از رییس جمهور جدید،یک تردست وشعبده باز چیره دست باشد.رییس جمهوری که می تواند با خواندن یک  وردو متساطع کردن یک نور از دستانش  در سرتاسر این خاک، باتلاق فقر،گرانی ،دروغ،ریا،تظاهر و… را به گلستانی تبدیل کندکه مردم درآن بوی خوش ارزانی و رفاه را استشمام کنند.

شاید انتظار مردم از برنده انتخابات ۲۴ خرداد این بود که روحانی با تمرکز و نگاه مستقیمش به صندوق ذخیره ارزی نوری ازچشمانش به این صندوق بتاباند و ناگهان صندوق خالی تبدیل به خزانه پر از دلار شود!دلارهایی که دیگر جایی برای شمش های طلا باقی نمی گذاشتند.

اینها انتظار افرادی بود که ناخواسته پسوند  هر جوک و لطیفه ای جمله ساختند و از روحانی مچکر شدند!!!غافل از اینکه روحانی هری پاتر نیست و نخواهد بود.واقعیتی که بزرگان و عقلای قوم در ابتدای شروع به کار دولت یازدهم برآن تاکید کردند و به کرات فریاد برآوردند که نباید از روحانی انتظار معجزه داشت.

اما ما نشستیم و با انتشار پیامک ها و قایل های تصویری در فضای گسترده سایبرخندیم، تا رسانه های رقیب با تشکیل اتاق فکرهای قوی آرام آرام جامعه را به سمت لجاجت با دولت پیش ببرند.

رنگ و بوی لطیفه های آن روز اگر از جنس امید بود و مردم برای تحقق آنچه آرزویش را داشتند از روحانی مچکر می شدند،اما جنس “روحانی مچکریم “های امروز از جنس لجاجت است.لجاجتی که ثبت نام ۹۱ درصدی مردم برای دریافت یارانه نقدی را به مثابه شکست زود هنگام روحانی در انتخابات دوربعد ریاست جمهوری می داند.شکستی که هیچکدام از این رسانه هاحتی یکبار هم به سهم صداو سیما در تحقق آن اشاره نکردند.

مگرنه اینکه تمام تبلیغات برای انصراف مردم از دریافت یارانه نقدی از طریق رسانه ملی صورت گرفت،پس به براستی درچنین شرایطی چند درصد از مردم به صداو سیما اعتماد دارند؟یا اینکه صداو سیما در جذب چند درصد از مردم موفق بوده است؟

امروز رسانه های رقبای  روحانی جنگ نرم را علیه وی شروع کرده اندو سوژه هایی پوپولیستی نظیر نوع برگزاری یک جشن مولودی خوانی، اجرای فاز دوم هدفمند کردن یارانه ها و…را دست آویز اهداف سیاسی خود قرار می دهند تا اعتماد مردم نسبت به دولت را سلب کند.

آن ۸ سال

رسانه ها و جریان فکری که به دنبال کاهش اعتماد مردم به دولت است گویی فراموش کرده اند که در۸ سال گذشته سکه بهار آزادی به مرز دو میلیون تومان رسید و دلار آمریکا خود را تا نزدیکی ۴۰۰۰۰ریال رسانید.چرا آن روزهای کسی به فکر مچکر بودن از کسی نبود؟

یا زمانی که خانه سینما تعطیل شد و دانشگاه ها به پادگان تبدیل شد تا سرهنگ ها در کشور کار فرهنگی کنند،طراحان امروز لطیفه های” روحانی مچکریم “و فیلم هایی نظیر “من روحانی نیستم “درگیر کدام پروژه اقتصادی بودند یا به حمد و ثنا گویی کدام مسئول دولتی مشغول بودند؟

یادمان باشد روحانی هرتی پاتر نیست تا بتواند مصیبت های ۸ ساله گذشته را در این ۸ ماه جبران کند.چشمها راباید شست و حقایق را باید دید.حقایقی که نشان می دهند خرابی های ۸ سال گذشته با یک عزم جدی در یک دوره ریاست جمهوری قابل باز سازی نیست.

3 دیدگاه برای “جنگ نرم اصولگرایان علیه دولت! /روحانی هری پاتر نیست/ مصیبت های ۸ ساله ۸ ماهه جبران نمی شود

  1. سلام
    مگر امروز حداقل در استان و شهر خودمان چند درصد از مردهای کوچک تغییر یا مردان کوچک دیگری اضافه نشده اند ؟
    روحانی با دستان خودش زمینه شکست را فراهم میا ورد . با ابقا یا گماردن کوتوله های دیگر .
    روحانی مچکر نیستیم .

  2. با این توجیهات خودتون رو آروم کنید. دولتی که حتی نتوانست برای یک سبد کالا برنامه ریزی درستی انجام بده، می خواد چه کاری انجام بده؟
    چند سالی یک سفره ای پهن است، که یک عده میخورند، شما هم بخورید. ضرر می کنید ها!!! بهتون هم میاد!

  3. خبر پارسی
    بازهم مثل همیشه از رسالت اصلی خودت یعنی اطلاع رسانی بی طرفانه دور شدی البته دور که چه عرض کنم مغرضانه خبر نوشتی حداقل به حرفهای خودت پایبند باش و حقایق رو ببین اگر در دولت قبل دلار 4000تومان شد هنگام تحویل دولت به دکتر روحانی دلار 3000تومان بود از طرفی آنچنان صحبت می کنی که انگار در دولت فعلی تمام قیمت ها روند نزولی پیدا کرده یا ثابت مانده نه عزیز دل برادر فرقی که نکرده هیچ دستاوردهای قبلی رو هم دارن به باد میدن تنها تفاوت ایجاد شده این است که در دولت قبل افرادی با نفوذی که شما برای حفظ خودتان به دم آنها آیت الله می بندید با متشنج کردن اقتصاد کشور و هوچی گری از طریق رسانه های شخصی خود و دیگر قدرتی که از بیت المال مسلمین گرفته اند در جامعه التهاب ایجاد می کردند و با رفتن 100 تومان نا قابل روی قیمت مرغ در فلان منطقه شیراز شیشه مغازه ها را پایین می آوردند در صورتی که الان همان افراد با حمایت از دولت مشغول خوردن و بردن خود هستند البته تعجبی نداره در زمانه ای کهخ همه چیز فروشی شده شما هم باید به طریقی کاسبی کنید.
    آقای ص و ش اگر راست می گوید این نظر را نشر دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.