جریان انحرافی هم حامی ایمانیه شد؟!

خبر پارسی: جریان انحرافی باقی مانده  در یک خبرگزاری دولتی برای بقای ایمانیه رئیس فعلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در اقدامی غیر حرفه‌ای خبر حذف شده ایسنا را با یک روز تاخیر منتشر کرد.

در حالی که خبر روز گذشته ایسنا مبنی بر ابقای ایمانیه به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی در ساعات پایانی روز از روی این خبرگزاری حذف شد و یک مقام ارشد استانداری فارس هر گونه توافق را بین ایمانیه و استاندار برای ادامه فعالیت وی در سمت رئیس دانشگاه علوم پزشکی رد کرد اما امروز دوشنبه همان خبر با همان متن توسط دو خبرگزاری که با کمک های دولت ارتزاق می کنند منتشر شد.

یک خبرگزاری دولتی در استان فارس که این روزها توسط یکی از نزدیکان علی اکبر جوانفکر عضو شاخص جریان انحرافی اداره می‌شود، در حالی خبر ابقای ایمانیه را در استان منتشر کرد که هنوز هیچ مقامی از استانداری یا وزارت بهداشت آن را تٱیید نکرده است.

هم اکنون افراد وابسته به جریان انحرافی که همچنان بقایای آنان بر این رسانه‌ دولتی حاکم است، تلاش خود را برای حفظ محمدهادی ایمانیه به کار برده است.

نکته عجیب اینکه خبرگزاری که باید حامی دولت باشد، در استان فارس توان خود را برای حمایت از گروه‌های مخالف دولت به کار بسته و از طرفی در اقدامی کاملا غیر حرفه‌ای خبر مجعول و حذف شده خبرگزاری ایسنا را مجددا با یک روز تاخیر به نمایش گذاشته است.

در عین حال انتشار همین خبر در برخی از روزنامه‌های شیراز به سفارش مدیر روابط عمومی این دانشگاه شائبه رپرتاژ آگهی را بوجود آورده شائبه ای که برای مدیر مدعی پاسداشت ارزش ها دانشگاه علوم پزشکی اصلا زیبنده نیست.

پیش از این یک مقام ارشد استانداری فارس اعلام کرده بود بر اساس توافق استاندار و وزیر و مجمع نمایندگان فارس مقرر شده یک کمیته مشترک ضمن مذاکره با مخالفان و بررسی کارنامه ایمانیه به استاندار و وزیر بهداشت گزارش دهند تا بر اساس این گزارش انتخاب رئیس جدید دانشگاه صورت بگیرد.

2 دیدگاه برای “جریان انحرافی هم حامی ایمانیه شد؟!

  1. ایمانیه به شیوه بعضی ها تو چشم آدم نگاه می کند و دروغ می گوید. تمام رفتارهایش به پوپولیست ها می خورد

  2. ایمانیه خودش در بطن همین جریان و با موج حاصل از ایشان چنین جولان میداد پس حمایتشان از او مایه ی تعجب نیست.باشد که با زدوده شدن ننگ آنان این لکه نیز پاک شود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.