تیم فارس نائب قهرمان مسابقات والیبال کارگری کشورشد

خبرپارسی – تیم والیبال کارگران پویندگان صنعت فجر شیراز نایب قهرمان مسابقات دسته ۲ کارگران کشور شد

 امید جواندل رئیس هیات ورزش کارگری استان فارس گفت : مسابقات والیبال دسته ۲ کارگران کشور از روز دوشنبه مورخه ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ با شرکت ۶ تیم زنجان ، همدان ، لرستان ، کرمانشاه ، بندرعباس و فارس به میزبانی کرمانشاه در دو گروه ۳ تیمی آغاز شد که تیم فارس در بازی اول با نتیجه ۲ بر صفر همدان را مغلوب کرد و در بازی دوم با نتیجه ۲ بر صفر از سد تیم میزبان کرمانشاه گذشت و به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کرد .

او افزود: از گروه دوم تیمهای زنجان و لرستان صعود کردند که در بازی ضربدری تیمهای فارس و کرمانشاه  با نتیجه ۲ بر صفر تیمهای  لرستان و زنجان را شکست دادند و به فینال این دوره از مسابقات صعود کردند .

در بازی رده بندی تیم لرستان با شکست تیم زنجان مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کرد و در بازی فینال که با حضور  علاقمندان این رشته جذاب ورزشی برگزار شد تیم کرمانشاه با شکست تیم فارس مقام اول این دوره از مسابقات را کسب کرد و تیم فارس نایب قهرمان این دوره از مسابقات شد .

 یادآور می شود که تیمهای اول تا سوم این دوره از مسابقات به بازیهای دسته یک کشور راه یافتند .

اسامی بازیکنان تیم  پویندگان صنعت فجر شیراز نماینده استان فارس . ایمان مصطفوی، هادی شفیعی، علی کشاورز، فرشاد کاظمی، صابر زارع، محمدرضا آقایی، سیدارسلان رضوی، امین چابوک، سید حسام الدین موسوی، محمدهادی مرادی، مربی حامد رحمانی و سرپرست محمد بمویی فرد.

در پایان امید جواندل رئیس هیات  ورزش کارگری استان از  حمایت ها و زحمات بی دریغ سهراب مختاری مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس، آزادی اسپانسر این دوره از مسابقات، داود مظفری رئیس انجمن والیبال کارگران استان و محمد بمویی فرد پیشکسوت  والیبال استان فارس که در زمینه آماده سازی و اعزام تیم زحمات زیادی متقبل شدند تشکر و قدردانی کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.