توسط فرهنگیان استان فارس صورت گرفت: اهدای یک باب منزل مسکونی به خانواده معلم فداکار خاشی/ شعبانی :فداکاری معلم خاشی هویت و عزت دوباره ای به فرهنگیان داده است

خبر پارسی – فرهنگیان استان فارس در اقدامی خود جوش، با اهدای یک باب منزل مسکونی به خانواده معلم فداکار خاشی از اقدام ارزشمند وی سپاسگزاری کردند .

فرهنگیان استان فارس طی یک اقدام خداپسندانه ، به صورت خودجوش و خارج از ساختار اداری یک باب منزل مسکونی به مساحت ۳۵۰ متر مربع و به ارزش یک میلیارد ریال را به پاس قدردانی از اقدام ارزشمند معلم فداکار سیستان و بلوچستان ” حمید رضا گنگوزهی ” به خانواده وی اهدا شد .

IMG-20160727-WA0080

رئیس اداره اطلاع رسانی  و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس که به نمایندگی از عموم فرهنگیان استان فارس در شهرستان خاش حضور یافته بود در همین خصوص اظهار کرد : همکاران ما در مناطق محروم تلاش وافری را به خرج می دهند ، تلاش هایی که گاه سرنوشت بسیاری ازانسان ها را تغییر می دهد .

حمیدرضاشعبانی افزود : اقدام ارزشمند معلم فداکار سیستان وبلوچستان ، هویت و عزت قابل توجهی به جایگاه و شان معلم و فرهنگیان در جامعه داده است .

شعبانی خاطر نشان کرد : ما افتخار می کنیم که معلم فداکار این شهرستان ،ایثاری که در ۸ سال دفاع مقدس شاهد آن بوده ایم را دوباره معنا کرد .

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس تصریح کرد : در ۵۹ منطقه آموزش و پرورش استان فارس مراسم های  یادبود برای این معلم گرانقدر گرفته شد تا اندیشه و راه متعالی ایثار و از خودگذشتی متناسب با اقدام این بزرگوار اشاعه یابد .

وی با اشاره به این که در همان روز های نخست و در مراسم های  برگزار شده، اندیشه ای مبنی بر قدر دانی شایسته از این اقدام بزرگ در بین فرهنگیان استان شکل گرفت تاکید کرد : فرهنگیان استان فارس با این اندیشه که همه ی ما ایرانی هستیم و تحت لوای اسلام در گستره ای به نام ایران زندگی می کنیم بر آن شدند تا همراهی خود را در عمل نیز ثابت کنند تا با الگو سازی، جریان ایثار، آنچنان که همواره بر تارک فرهنگیان می درخشد ، استوار بماند .

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل استان فارس نیز که در این مراسم حضور داشت، اظهار کرد : ما اقدام این معلم گرانقدر را تنها اقدام یک شخص نمی بینیم ، بلکه آن را از آن همه ی فرهنگیان می دانیم .

خدابخش شهبازی افزود : اگرچه کار های بزرگی در جامعه انجام می شود اما میزان ماندگاری آن محدود است . اما معلم فداکار سیستان وبلوچستان با این اقدام شابسته ضمن ماندگار کردن خود ، اخلاص و پاکی فرهنگیان را نیز به نمایش گذاشت .

تجلیل از معلم فداکار خاشی تجلیل از مردم و فرهنگیان استان است

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز ضمن تقدیر از این اقدام خداپسندانه فرهنگیان استان فارس  اظهار کرد :فرهنگیان قدر شناس استان فارس با برگزاری برنامه های  متعدد ثابت کردند که اندیشه و باور قدرشناسی از اقدامات ماندگار و اثر گذار ریشه در شخصیت والای آنان دارد .

علی مرادی با اشاره به اینکه در بسیاری از مناطق آموزش و پرورش استان فارس شرح فداکاری معلم سیستان وبلوچستانی تشریح شده خاطر نشان کرد : اینکه فرهنگیان استان فارس تا به این اندازه نسبت به قدر شناسی از اقدامات فداکارانه توجه دارند و این موضوع تا به اینجا ختم می شود که رنج سفر به خود می دهند و حتی با خانواده معلم فداکار دیدار می کنند جای تقدیر دارد .

رئیس اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تاکید کرد : این اقدام علاوه بر نمایش گذاشتن اشتراکات فرهنگی و اخلاقی ، پیوند عمیقی بین فرهنگیان سیستان و بلوچستان  و همکاران قدرشناس شان در استان فارس ایجاد کرده است .

وی اضافه کرد : معلمان در برهه های مختلف ثابت کرده اند که گذشت از جان ، درس اول آموزه های آنان است و وجود شهدای دانش آموز و فرهنگی به عینه این موضوع را ثابت کرده است .

مرادی اضافه کرد : ما تقدیر از خانواده معلم فداکار خاشی را تنها تجلیل و دلجویی از این خانواده نمی دانیم بلکه این حرکت ارزشمند همکاران مان در استان فارس تجلیل از فرهنگیان و مردم استان سیستان وبلوچستان است و برای ما بسیار ارزشمند  است از همین روی برخود لازم می دانیم تا از عموم فرهنگیان این استان و به ویژه مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس سپاسگزاری نماییم .

گفتنی است حمیدرضا گنگو زهی معلم فداکار سیستان وبلوچستانی ۱۵ فروردین سال جاری با نجات جان دانش آموزان خود از زیر آوار، به بهای بذل جان خویش ، درس ایثار و فداکاری فرهنگیان را به نمایش گذاشت.

IMG-20160727-WA0081

IMG-20160727-WA0079

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.