تهدید مدیر خبر پارسی به دلیل حمایت از دولت تدبیر و امید!

خبر پارسی – فرزاد صدری – مدیر سایت خبر پارسی برای دومین مرتبه و این بار به دلیل حمایت از دولت تهدید شد!
یکی از کاربران سایت خبر پارسی که هویت وی بر ما تا حدود زیادی مشخص شده،حمایت خبر پارسی را از مجموعه دولت تاب نیاورده و در کامنتی ذیل گزارش «شورای محترم تامین استان این گزارش را بخواند لطفا! /دم خروس مدعیان ارزش ها!/ فرماندار شیراز : شورای تامین مجوز نداده، فقط دانشگاه مجوز داده/ دکتر ایمانیه می گفت دانشگاه خودش این مسئله را پیگیری می کرده است» با نام «برخورد قضایی» و به آدرس e.b@gmail.com نوشته است:
«آقای فرزاد صدری فرزند محمد باقر
اگه یک بار دیگر مبادرت به طرح مطلبی سیاسی نمایید با حضرتعالی برخورد قضایی مناسبی صورت خواهد پدیرفت برخوردی که برای سایر عناصر سیاسی هنجارشکن مایه ی عبرت شود ؛ ما نمی دانیم شما با تصور پوچ چه پشتوانه ای مبادرت به انتشار مطالب فوق می کنید اما از قدیم گفته اند اتمام حجت قبل از اقدام بهتر است اما اگر ادامه بدهید آن موقع خواهید دید که هیچ کس و در هیچ جایگاه و مقامی را توان یاری به شما نخواهد بود امتحانش مجانی اما پر هزینه خواهد بود.»
این کاربر پیشتر نیز ذیل خبر «معاون سیاسی سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی ذلت در اندیشه‌ی امام (ع) یعنی تن دادن به پامال‌شدن حقوق اساسی شهروندی» با نام سایبری س و به آدرس sdhsdhhs@yahoo.com نوشته بود:
« آقای فرزاد صدری فرزند محمد باقر
آخرین اخطار : یا نسبت به اصلاح خبر اقدام می کنید یا چند روز آینده اقدام قضایی علیه شما صورت خواهد گرفت»
سئوال خبر پارسی از این کاربر و مدیران امنیتی استان این است که آیا حمایت از دولت برآمده از نظام مقدس جمهوری اسلامی جرم است؟ چرا برخی سایت ها، شورای تامین استان را تهدید می کنند اما تهدید نمی شوند؟! ولی خبر پارسی که وامدار آرمان های امام و اندیشه های رهبری و حامی دولت قانونی جمهوری اسلامی است مدام تهدید می شود؟
اینجانب فرزاد صدری فرزند محمد باقر معتقد و متعهد به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و همچنین اصل ولایت فقیه و دوستدار امام راحل و مقام معظم رهبری، اعلام می دارم که بنده شهروند نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و به شهروندی این نظام افتخار می کنم.آرمان های شهداء و امام شهداء و اندیشه های رهبری را پاس داشته و می دارم و بر حمایت از دولت تدبیر و امید افتخار می کنم. بر همین اساس از نهادهای امنیتی و حفاظتی، می خواهم همچنان که تا به حال از حقوق شهروندی اینجانب حمایت کرده اند،به حمایت خود ادامه دهند و نگذارند که برخی افراطی های سیاسی در لباس دوستداران نظام، آب به آسیاب دشمن بریزند و با عملکرد نادرست خود کاری کنند که عناصر ضد انقلاب انجام می دهند.
در پایان از افراطیون اصولگرا خواهش می کنیم رهبر فرزانه انقلاب را تنها برای خود مصادره نکنند. ایشان از سرمایه های بزرگ این نظام و انقلاب هستند و همه آحاد ملت با هر گرایش و تفکری حق دارند که از این سرمایه گران بها بهره ببرند.

4 دیدگاه برای “تهدید مدیر خبر پارسی به دلیل حمایت از دولت تدبیر و امید!

  1. بردار محترم جناب آقای صدری عزیز
    با سلام و احترام
    قطعا پافشار بر عدالت و عقیده هزینه دارد و این هزینه را چه زیبا حضرت امام حسین (ع) بیان فرموده و نشان داده اند :
    “«ان الحیاه عقیده و جهاد» ”
    بله دوست محترمی که حتما به نام “برخورد قضایی:اعلام داشته اند :{آقای فرزاد صدری فزند محمد باقر
    اگه یک بار دیگر مبادرت به طرح مطلبی سیاسی نمایید با حضرتعالی برخورد قضایی مناسبی صورت خواهد پدیرفت برخوردی که برای سایر عناصر سیاسی هنجارشکن مایه ی عبرت شود ؛ ما نمی دانیم شما با تصور پوچ چه پشتوانه ای مبادرت به انتشار مطالب فوق می کنید اما از قدیم گفته اند اتمام حجت قبل از اقدام بهتر است اما اگر ادامه بدهید آن موقع خواهید دید که هیچ کس و در هیچ جایگاه و مقامی را توان یاری به شما نخواهد بود امتحانش مجانی اما پر هزینه خواهد بود}
    زیبا نگاشته اند برخورد قضایی آنهم فقط به صرف نگاشتن آنهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی …… وااسفا به حال شما هیات من الذله…………………………………………………………..
    دوست محترم برخورد قضایی ولی فکر می کنم شما به این آیه اعتقادی نداشته باشید:إِنَّ اللَّهَ یُدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لَا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُورٍ ………..همانا خداوند از کسانى که ایمان آورده‏اند دفاع مى‏کند (هجوم دشمنان را دفع و راه پیروزى را باز مى‏کند)، البته خداوند هیچ خیانت پیشه ناسپاسى را دوست ندارد
    بله “إِنَّ اللَّهَ یُدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا”

    حضرت آقا (مدظل عالی) چند روز پیش در پیام به همایش مبارزه با فساد فرمودند :”چرا اقدام قاطع و اساسی انجام نمی گیرد که نتیجه را همه به طور ملموس مشاهده کنند. توقع من از آقایان محترم این است که چه با سمینار و چه بدون سمینار ، تصمیمات قاطع و عملی و بدون هرگونه ملاحظه ای بگیرند و اجرا کنند. ”
    و همچنین درماده اول فرمان هشت ماده ای مبارزه با مفاسد اقتصادی حضرت آقا فرموده اند :” با آغاز مبارزه‌ی جدّی با فساد اقتصادی و مالی، یقیناً زمزمه‌ها و بتدریج فریادها و نعره‌های مخالفت با آن بلند خواهد شد. این مخالفتها عمدتاً از سوی کسانی خواهد بود که از این اقدام بزرگ متضرر میشوند و طبیعی است بددلانی که با سعادت ملت و کشور مخالفند یا ساده‌دلانی که از القائات آنان تاثیر پذیرفته‌اند با آنان همصدا شوند. این مخالفتها نباید در عزم راسخ شما تردید بیفکند. به مسئولان خیرخواه در قوای سه گانه بیاموزید که تسامح در مبارزه با فساد، بنوعی همدستی با فاسدان و مفسدان است. اعتماد عمومی به دستگاههای دولتی و قضائی در گرو آن است که این دستگاهها در برخورد با مجرم و متخلف قاطعیت و عدم تزلزل خود را نشان دهند.”

    بله “این مخالفتها عمدتاً از سوی کسانی خواهد بود که از این اقدام بزرگ متضرر میشوند ”
    دوست محترم جناب صدری سیاست ما عین دیانت ماست ……….پس رسوا ساختن خائنین به مردم و کشور و نظام اسلامی به استناد فرمان حضرت آقا (مدظله عالی ) وظیفه شرعی همه ماست و با توجه به ماده ۷ فرمان حضرت آقا که می فرمایند :”در امر مبارزه با فساد نباید هیچ تبعیضی دیده شود. هیچکس و هیچ نهاد و دستگاهی نباید استثنا شود. هیچ شخص یا نهادی نمیتواند با عذر انتساب به اینجانب یا دیگر مسئولان کشور، خود را از حساب کشی معاف بشمارد. با فساد در هر جا و هرمسند باید برخورد یکسان صورت گیرد.”
    دوست محترممان با نام مستعار ” برخورد قضایی ” در قسمتی از کامنت خود فرموده اند :”اگه یک بار دیگر مبادرت به طرح مطلبی سیاسی نمایید با حضرتعالی برخورد قضایی مناسبی صورت خواهد پدیرفت” باید به ایشان گفت ای کاش در زمان دیگری به غیر از محرم و صفر صحبت از سیاست می کردید آخر اسلام همانگونه حضرت امام (ره)فرموده اند با محرم و صفر زنده مانده است و اسلام دین سیاست است و اسلام سکولاری که مد نظر شماست اجرا ناپذیر است و بازهم تاکید می کنم دیانت ما عین سیاست ماست و شما نمی توانید از دین ما سیاست زدایی کنید آخر من به جهاد و دفاع و امر به معروف و نهی از منکر و ……. معتقدیم و دین ما با باب جهاد و دفاع و….. تکمیل می شود و بدان تا ما شهدای گرانبهایی مثل احمد کاظمی و نورعلی شوشتری ها و حسن تهرانی مقدم ها و صیادها و همت ها و چمران ها و…. را داریم از شما و تهدیداتان نمی هراسیم و بر این عقیده استواریم که وعده خداوند حق است
    بله “إِنَّ اللَّهَ یُدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا”

  2. جناب آقای فرزاد صدری ، انسان های مومن ، دلیر وشجاع همیشه مورد تهدید عناصر ضعیف النفس قرار گرفته اند، بنابراین از جنابعالی انتظار داریم طبق خط مشی امام حسین(ع) و رهبر کبیرمان حضرت آیت ا…. خامنه ای کارت را با جدیت بیشتری ادامه بده و از هیچ تهدیدی واهمه نداشته باش چون خدا ، رهبر کبیر و مردم شهید پرور پشتوانه شما می باشند ،در ضمن کار بسیار خوبی انجام دادی که این موضوع را رسانه ای نمودید تا دوستاران شما بیشتر آگاه باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.