تندیس چهره سال صنعت ساختمان به شهردار شیراز اهدا شد

خبر پارسی – شهردار شیراز چهره سال صنعت ساختمان کشور شد.

۱۴۶۲۸_۵۱۴

به گزارش صما مهندس علیرضا پاک فطرت درمراسم اهدای تندیس چهره سال صنعت ساختمان کشور گفت: در حال حاضر بیش از یک میلیون مترمربع ساخت وساز در سطح شهر به ارزش بیش از یک هزار میلیارد تومان را در دست اجرا داریم.

 شهردار شیرازبابیان اینکه ساخت ساختمان های شیک و زیبا در مناطق کمتر برخوردار شهر ضرورت دارد، خاطرنشان کرد: با ساختن چنین ساختمانهایی ترافیک در تمام سطح شهر پخش می شود زیرا دیگر مردم برای خرید و دیگر امور به مرکز شهر و یا چند پروژه خاص مراجعه نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه کمرنگ کردن مراکز تجاری خطی در سطح شهر شیراز که یکی از عوامل ترافیک است از دیگر اهداف شهرداری این شهر است تصریح کرد: وجود مراکز تجاری خطی در شیراز علاوه بر ایجاد ترافیک یکی از موارد تصادفات عابران پیاده است و باید مجتمع های مناسب جایگزین این گونه تجاری ها شود.

چهره سال ۹۴ صنعت ساختمان با بیان اینکه در تمام پروژه های شهرداری شیراز سعی شده ظرفیت پیمانکاران، شرکت های داخلی و تولیدات بومی به کار گرفته شود افزود: در شرایط برابر همواره اولویت با تولیدکنندگان بومی و داخلی است.

_MG_2195

علیرضا پاک فطرت با بیان اینکه استقبال بخش خصوصی از پروژه های شهرداری شیراز متوسط بوده هرچند هنوز شهرداری به صورت جدی وارد مرحله فروش پروژه ها نشده است اظهار داشت: کسانی که می خواهند در بخش مسکن و ساختمان فعالیت کنند می توانند در این پروژه ها مشارکت و همکاری داشته باشند.

گفتنی است انتخاب چهره برتر صنعت ساختمان که هر ساله به همت مجتمع رسانه‌ای ساختمان برگزار می‌شود و توانسته جایگاه خود را در میان فعالان و متخصصان ساختمان به دست آورد، امسال نیز با فراخوان عمومی آغاز و با شرکت ۲۵ نامزد در گروه‌های پنج‌گانه وزارت راه و شهرسازی، شهرداران، کمیسیون عمران مجلس، انجمن‌ها و تشکل‌های ساختمانی و نظام مهندسی برگزار شد.

براساس این گزارش در دور نهایی این نظرسنجی علیرضا پاک‌فطرت، شهردار شیراز، توانست در رقابتی نزدیک از میان ۲۵ شخصیت موثر و خبرساز حوزه ساخت‌وساز، عنوان چهره ۹۴ صنعت ساختمان را به دست آورد.

_MG_1845

1 دیدگاه برای “تندیس چهره سال صنعت ساختمان به شهردار شیراز اهدا شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.