تبریک انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری فارس به عضو جدید شورا

خبرپارسی – انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس ورود سعید نظری به شورای اسلامی شهر شیراز را تبریک گفت

انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس با صدور پیامی، ورود سعید نظری به شورای اسلامی شهر شیراز را تبریک گفت.

در این بیانیه با اشاره به سابقه فعالیت نظری به عنوان خبرنگار و روزنامه نگار در شهر شیراز واستان فارس و همچنین عضویت وی در انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس آمده است: بر هیچ کس پوشیده نیست که نقش خبرنگاران در بسترسازی برای توسعه روز افزون جامعه نقشی تعیین کننده و تاثیرگذار است.

حرفه ای که همگان از آن به عنوان چشمان بینا و گوش های شنوای جامعه یاد می کنند و معتقدند که پرچم داران رسالت بزرگ اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه همواره با فکر ،اندیشه و قلم خودشان برای توسعه فرهنگی و همه جانبه جامعه نقش آفرینی می کنند.

انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس ضمن تبریک به آقای سعید نظری به مناسبت حضوردر جمع ۱۳ نماینده مردم شیراز در شورای اسلامی این شهر، امیدوار است تا این حضور زمینه هم افزایی بیش از پیش بین اعضا را فراهم کند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: تجربه خبرنگاربا سابقه ای هچون سعید نظری در حوزه تجزیه و تحلیل مسائل مختلف  جامعه می تواندعاملی برای ایجاد آرامش هرچه بیشتر بر فضای حاکم بر شورای اسلامی شهرشیراز،استفاده از خرد جمعی و تلاشی گروهی برای توسعه همه جانبه و خدمت به شهروندان شیراز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.