بیانیۀ سازمان عدالت و آزادی منطقۀ فارس در تقبیح اهانت به استاندار در نماز جمعۀ شیراز

خبر پارسی – سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی منطقۀ فارس در بیانیه ای ضمن تقبیح اهانت به استاندار در نماز جمعۀ شیرازآورده است:

آنچه در هفتۀ دولت امسال و در نماز جمعۀ شیراز در اثنای سخنرانی استاندار محترم استان فارس رخ داد، با هیچ منطق قانونی، اخلاقی و عرفی مناسبت ندارد.

در بخش هایی از این بیانیه آمده است:

پس از برگزاری انتخابات پرشکوه، حماسی و بی‌حاشیۀ ریاست‌جمهوری و شوراها، انتظار این بود که فضای رقابت‌ها و تنش‌های مربوط به دوران انتخابات، جای خود را به انسجام، همدلی و تمکین به رأی مردم دهد و چنان‌که در تأکیدات رهبری معزز نظام مندرج است، دولت برآمده از رأی مردم، متعلق به تمام آحاد ملت و مورد اعتماد و احترام تمام اقشار و طبقات و سلیقه‌های سیاسی واقع شود.

?در این راستا، هفتۀ دولت بهترین فرصت برای بروز و ظهور این همدلی و بستری برای گزارش خدمات دولت‌های جمهوری اسلامی به مردم در رسانه‌ها و مجامع عمومی و مذهبی بوده است.

?در این میان، جایگاه نماز جمعه، به‌‌منزلۀ نهادی مذهبی، رسمی و فراجناحی، بهترین مجرای ارتباط دولتمردان با بدنۀ متدین جامعه است که می‌بایست تجلی‌گاه ادب و سعۀ صدر اسلامی و حمایت از خدمت‌گزاران نظام مردم‌سالار ما باشد.

?اما آنچه در هفتۀ دولت امسال و در نماز جمعۀ شیراز در اثنای سخنرانی استاندار محترم استان فارس رخ داد، با هیچ منطق قانونی، اخلاقی و عرفی مناسبت ندارد.

?اهانت به عالی‌ترین مقام دولت در استان در هفته‌ای که به تجلیل و سپاس از دولت اختصاص یافته است، نشان از رسوب بداخلاقی‌ها و تنگ‌نظری‌ها در ذهن و زبان متولیان برخی نهادهای فراجناحی و یا خدای ناکرده نفوذ بدخواهان نظام و مخالفان مردم‌سالاری در صف مدعیان انقلاب و ولایت است که به‌رغم نهی مکرر و صریح رهبری از ایجاد اختلال و اغتشاش در سخنرانی‌های عمومی، باز این رفتار زشت را تکرار می‌کنند.

?هرکدام از این دو احتمال که صحیح باشد، مسؤولیت سنگین نمایندگی مقام معظم رهبری در استان ایجاب می‌کند هدایت‌ها و ارشادات لازم را جهت جلوگیری از تکرار این حرکات کینه‌توزانه و دلجویی از مقامات عالی دولت محترم در استان صادر فرمایند.

?سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی منطقۀ فارس ضمن تقبیح شدید برخورد زنندۀ گروهی اندک‌شمار با استاندار متعهد و پرتلاش دولت محبوب تدبیر و امید، تمام برادران و خواهران مؤمن و انقلابی را با هر سلیقۀ سیاسی به سعۀ‌صدر و درپیش‌گرفتن اخلاق و ادب اسلامی فرامی‌خواند و حمایت قاطع خود را از سیاست‌ها و برنامه‌های دولت دوازدهم برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی، ازجمله استان فرهنگ‌پرور فارس اعلام می‌دارد.

سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی منطقۀ فارس

۹۶/۶/۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.