برگزاری سومین نمایشگاه ورزش و تفریحات سالم در شیراز

خبرپارسی – رئیس سازمان فرهنگی شهرداری شیراز گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی، نمایشگاه ورزش و تفریحات سالم، توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز برپا شده است.

ابراهیم گشتاسبی‌راد پنجشنبه ۲۶ مهر در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی، گفت: نمایشگاه ورزش و تفریحات سالم با هدف معرفی رشته‌های ورزش ملی، ورزش‌های نوین، ورزش‌های بومی و محلی در باغ جنت برپا شده است.

وی گفت: این نمایشگاه در راستای آموزش و استعدادیابی ورزشی و بالابردن روحیه نشاط و سلامت در بین عموم شهروندان در خصوص ترویج ورزش‌های همگانی راه‌اندازی شده است.

گشتاسبی‌راد هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی رشته‌های مختلف ورزشی در یک مکان عمومی و قابل دسترس شهروندان و ترویج و توسعه فرهنگ ورزش و تندرستی با همکاری هیئت‌های مختلف ورزشی برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه غرفه‌هایی توسط هیئت‌های ورزشی برپا شده و با ارائه برشور، تراکت و جزوه‌های آموزشی، شیوه ورود به عرصه ورزش در رشته‌های مختلف معرفی می‌شود.

معاون فرهنگی شهرداری شیراز با بیان اینکه این نمایشگاه که از ۲۵ مهر آغاز به کار کرده است تا ۲۷ مهر برپا خواهد بود، استقبال شهروندان از اولین روز این نمایشگاه را خوب توصیف کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.