برنامه سینما گلستان شیراز

خبر پارسی – پردیس سینمایی گلستان به عنوان اولین مجتمع سینمایی بعد از چهل و هشت سال در شیراز شامل بر سه سالن احداث شده و از مردادماه ۹۵ آغاز به کار کرده است. در ساخت مجموعه سعی شده است بالاترین حد استاندارد صدا تصویر و امکانات رفاهی سالنهای سینما رعایت شود.

از اینجا می‌توانید برنامه سینما گلستان شیراز را دنبال کنید:

قبلا درباره این سینما نوشته بودیم که هنر هفتم در پردیس سینمایی گلستان شیراز روزی هفت فیلم اکران می کند.

علی آذری مدیر اجرایی پردیس سینمایی گلستان به خبر پارسی گفت:در حال حاضر هفت فیلم: بارکد،دراکولا،ایستاده در غبار،من،لانتوری،دختر و زاپاس در پردیس سینمایی گلستان در حال اکران است که فیلم ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب به نمایش گذاشته می شوند.

آذری با بیان اینکه پردیس سینمایی گلستان سه سالن مجهز با کیفیت دالی و اچ دی  برای نمایش فیلم دارد گفت :سالن شماره یک پردیس گلستان روزانه ۷ سانس فیلم نمایش می دهد که ظرفیت آن ۲۱۱ نفر است.سالن شماره ۲ نیز روزی ۷ سانس فیلم نمایش می دهد که ظرفیت آن ۲۲ نفر است و سالن شماره ۳ روزی ۸ سانس فیلم نمایش می دهد که ظرفیت آن ۴۰ نفر است.

مدیر اجرایی پردیس سینمایی گلستان نمایش فیلم ها را به صورت چرخشی در سالن های پردیس گلستان اعلام کرد و گفت:علاقمندان به سینما می توانند برای اطلاع از ساعت نمایش فیلم ها و خرید بلیت به سایت www.irantic.com  و یا کانال تلگرامی https://telegram.me/golestancinema مراجعه کنید.

آذری در پاسخ به این سئوال که آیا در آینده پخش فیلم خارجی هم خواهید داشت،گفت: در آینده به صورت خیلی محدود فیلم های مطرح خارجی را نیز پخش می کنیم.

مدیر اجرایی پردیس سینمایی گلستان همچنین اعلام کرد: نقد و بررسی فیلم های سینمایی ایران با حضور کارگردان و دیگر عوامل فیلم از جمله برنامه های این پردیس سینمایی در آینده است.

وی در پایان استقبال مردم از پردیس سینمایی گلستان را خوب و امیدوار کننده دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.