بررسی فضای انتخابات هیات فوتبال فارس/سه کاندیدا در کورس!

خبرپارسی-انتخابات هیات فوتبال فارس روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح در تالار وصال هتل همای شیراز برگزار خواهد شد.انتخاباتی که بین ۱۱ کاندیدا برگزار می شود و بر اساس شنیده ها برخی از نامزدها در مجمع ، به نفع برخی دیگران کنار خواهند رفت.

در این انتخابات حیدرعلی کامیاب هم کاندیدا بود که فدراسیون به دلایلی که با واکنش مکتوب اعضای مجمع هم همراه شد جواز ورود وی را صادر نکرد.

بررسی های خبرپارسی حکایت از رقابت سه کاندیدا در کورس اصلی دارد که شرایط آنها را مرور می کنیم:

۱-عبدالرضا منصوری: منصوری از مدیران جهاد کشاورزی و عضو سابق هیات مدیره برق شیراز است. او که در دوره پیشین هم کاندیدا بود حالا یک بخت ویژه دارد. کامیاب که در طول مدت اخیر رایزنی های خوبی با هیات های شهرستانها داشت پس از آن که متوجه شد عزمی وجود دارد که مانع از حضور وی در انتخابات می شود به حامیان خود اعلام کرد که حمایت خود را متوجه منصوری نمایند.این نکته ویژه و خاص می تواند آرای خوبی را به سمت سبد منصوری سرازیر کند.

۲-محمدرضا هاشمی نژاد:معاون اداره کل ورزش فارس که در انتخابات قبلی در متن تنش ها حضور داشت حالا با جدایی از پیکره اداره کل ورزش استان، شانس خود را برای رسیدن به صندلی اول شخص فوتبال فارس محک خواهد زد.بی تردید حضور او در اداره ورزش می تواند پوئن هایی را برایش در ین انتخابات به همراه داشته باشد.

۳-غلامعلی(فرزاد) هنرپیشه:از چهره های فوتبالی که مدرس رسمی فوتسال و رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال فارس است.او که سابقه سرمربیگری در تیم های فوتسال را هم دارد مورد اعتماد آیت اللهی رییس سابق هیات فوتبال فارس است و حمایت های او را پشت سر خود می بیند.همین موضوع سبب می گردد او هم در جمع کاندیداهای سه گانه ای که شانس مناسبی دارند قرار گیرد.

کاندیداهای دیگری هم وجود دارند اما به نظر نمی رسد با توجه به فضای فعلی فوتبال استان بخت چندانی داشته باشند. باید دید روز رای گیری چه اتفاقی رخ خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.