با تفاهم وزارت نیرو، استانداری فارس و شرکت عمران صورت می گیرد: تحول در اجرای زیرساخت های شهر صدرا

خبر پارسی – یکصدمین جلسه شورای مسکن استان فارس که به میزبانی شرکت عمران صدرا برگزار شد نتایج ثمربخشی برای توسعه شهر صدرا و رفاه عمومی شهروندان این شهر در پی داشت.
به گزارش روابط عمومی شرکت عمران صدرا، در این نشست که با حضور مهندس امیرکمالی قائم مقام وزیر نیرو در طرح مسکن مهر، مهندس رضائیان معاون عمرانی استانداری، مهندس رحیمی مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس، مهندس خانی مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا، مهندس طهماسبی شهردار صدرا و مدیران عامل و نمایندگان شرکت های توزیع برق، آبفا، گاز، مخابرات و بانک مسکن شرکت داشتند، مسائل و مشکلات دستگاههای خدمات رسان در شهر صدرا مورد بررسی و تبیین قرار گرفت.
مهندس خانی مدیرعامل شرکت عمران صدرا در زمینه تفاهمات و موافقت های یکصدمین جلسه شورای مسکن فارس و نتایج این نشست گفت: خوشبختانه نشست شورای مسکن منتج به مسائل بسیار اثربخشی در رفاه عمومی شهروندان گردید که از جمله آنان اقدام سریع جهت روشنائی معابر عمومی و مسکن مهر، ایجاد و اتصال انشعابات و شبکه های فاضلاب تصفیه خانه شرق و نصب پکیج تصفیه خانه غرب شهر صدرا برای مسکن مهر در حال احداث بودند.
وی افزود: اجرای عملیات برق رسانی و همچنین نصب تصفیه خانه موقت از کارهای مشترکی است که وزارت نیرو و شرکت عمران صدرا به آن اقدام خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا تاکید کرد: شرکت های خدمات رسان تا کنون تلاش های موفقی در سطح شهر صدرا و خصوصاً مجموعه های مسکن مهر داشته اند که انشاءالله با یک یا حسین دیگر و سرعت بخشی در امور، مشکل تکمیل زیرساخت ها رفع می گردد.
مهندس خانی در ادامه تاکید کرد: تلاش داریم که تا پایان سال جاری حدود ۵ هزار واحد جدید مسکن مهر را همراه با زیرساخت های تکمیل شده تحویل متقاضیان بدهیم و تعداد اندک باقیمانده نیز مرحله تحویل آن به سه ماهه اول سال آتی انتقال می یابد.
قابل ذکر است در این جلسه مهندس امیرکمالی قائم مقام وزیر نیرو در مسکن مهر ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته شرکت عمران در تکمیل مجموعه های مسکن مهر صدرا اعلام کرد: همه ما خادم مردم هستیم و آمادگی داریم تا مازاد بر تعهد اولیه خود در ایجاد زیرساخت های مسکن مهر هزینه کنیم و فاضلاب شهر صدرا نیز از جمله همین موارد است که تعهد خود را در خصوص آن به انجام خواهیم رساند.
وی افزود: نباید حتی یک لیتر از آب پسماند تصفیه خانه فاضلاب شهر صدرا از این شهر خارج شود و با تکمیل مراحل تحویل زمین توسط شرکت عمران در شرق صدرا، تصفیه خانه مناسب جمعیت آتی این شهر به سرعت احداث شده و صد در صد آب پسماند این تصفیه خانه با نظارت شرکت عمران برای فضای سبز شهر صدرا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
اضافه می شود مهندس رضائیان معاون عمرانی استانداری فارس نیز در نشست شورای تامین مسکن استان فارس از فرمانداران شهرهای دارای مسکن مهر خواست در جهت پیگیری مشکلات موجود، برگزاری نشست های سه جانبه با پیمانکاران و متقاضیان را در اولویت کار قرار دهند.
وی تاکید کرد: شرکت های خدمات رسان نیز بایستی به سرعت نواقص موجود در مجموعه های مسکن مهر را رفع و در کامل شدن هر چه سریعتر این واحدها تلاش نمایند.
رضائیان افزود: مشکلات موجود در شهر صدرا نبایستی فقط بر دوش شرکت عمران و شهرداری این شهر باشد بلکه دستگاههای خدمات رسان بایستی به سرعت در این شهر حضور پیدا کرده و در افزایش رفاه شهروندان صدرا مشارکت کنند.
معاون عمرانی استانداری فارس تاکید کرد: طی روزهای آتی و در یک نشست ویژه با حضور نمایندگان وزارت راه و ترابری، شرکت عمران و شهرداری، مشکلات موجود در شهر صدرا مورد بررسی قرار می گیرد.
وی همچنین از مدیرعامل شرکت عمران به عنوان نماینده دولت در این شهر جدید خواست در نشست هفتگی با متولیان امر، مشکلات دستگاههای اجرائی بررسی و گزارش گردد تا استانداری فارس در اسرع وقت در رفع آن اقدام نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.