بانوی شیرازی بر سکوی سوم دوچرخه سواری کلاس دوجهان ایستاد

خبرپارسی – کاپتان تیم ملی بانوان کشور بر سکوی سوم مسابقات کلاس ۲ جهان ایستاد.

به گزارش روابط عمومی هیات دوچرخه سواری استان فارس,مسابقات تور کلاس ۲ جهانی صربستان در ۳ روز برگزار و امتیازات کسب شده توسط ورزشکاران نیز در کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو بسیار موثر بود.

مسابقه کراس کانتری این تور در مسیر سرعتی به مسافت ۳ کیلومتر برگزار شد و فرانک پرتو آذر توانست بار دیگر بر سکوی سوم بدرخشد.

باشفاعت رئیس هیات دوچرخه سواری استان فارس در این مورد گفت: فرانک پرتوآذر به عنوان اولین و تنها بانوی محجبه دوچرخه سوار کشورمان در بازیهای آسیایی جاکارتا حضور خواهد داشت که برای آمادگی بیشتر جهت حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا و کسب تجارب بیشتر در مسابقات کلاس دو جهان در کنار دوچرخه سواران حرفه ای مسابقه داد .

رئیس هیات دوچرخه سواری استان فارس با اعلام اینکه تنها مشکل اساسی این ورزشکار نداشتن دوچرخه استاندارد است افزود : مشکل اساسی فرانک پرتوآذر نداشتن دوچرخه استاندارد در سطح اول جهان است و امیدواریم با حمایت مسوولان بتوانیم یک دوچرخه استاندارد که حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان قیمت دارد تهیه کنیم، چرا که داشتن یک دوچرخه خوب کمک بزرگی برای حضور موفق ایشان در بازیهای آسیایی و کسب مدال می کند.

فرانک پرتوآذر چندی پیش موفق شد اولین مدال قهرمانی آسیا در رشته دوچرخه سواری کوهستان را برای ایران کسب کند.

کراس کانتری یکی از رشته های مهیج دوچرخه سواری کوهستان است که در استان فارس قهرمانان و ورزشکاران بنامی را به خود دیده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.