باصدوربیانیه ای صورت گرفت؛ / اعلام حمایت شورای اصلاح طلبان رسانه های فارس ازعملکرد ازدستگاه دیپلماسی دولت

خبر پارسی – شورای اصلاح طلبان رسانه های فارس با صدور بیانیه ای از عملکرد دستگاه دیپلماسی دولت حمایت کرد.

دراین بیانیه که یک نسخه از آن در اختیار خبر پارسی قرار گرفته، آمده است:

خدارا شاکریم که بار دیگر افکار وعملکرد مصلحانه ، مردم شریف ایران زمین ،توسط  دولتمردان مقید به تدبیر، درمجامع بین المللی  برصلح طلب بودن این ملت بزرگ صحه گذاشت تا جهان وجهانیان باردیگر و پس از یک دهه  بغض و بدبینی به احترام غرورو شرف مردم این مرزپرگهرقیام نمایند.

این پیروزی بزرگ مدیون تدبیر،تلاش،افتخارآفرینی وپایبندی به اصول مقدس انقلاب اسلامی تیم مذاکره کننده  است.پیروزیی که نقش بی بدلیل رهنمودهای مقام معظم رهبری از آن  یک فتح ملی ساخت.

لذا شورای اصلاح طلبان رسانه های فارس ضمن تبریک این پیروزی بزرگ به مقام معظم رهبری، رییس محترم جمهور،فرزندان  وفادار عرصه دیپلماسی خارجی و مردم بزرگ ایران اسلامی لزوم تبعیت از فرامین رهبرمعظم انقلاب در خصوص ایجاد وحدت وپرهیزاز اختلاف وهمچنین حمایت از تیم مذاکره کننده رایادآوری می نماید.

این شوراضمن تقدیراز حسن تاییدواعلام حمایت  عملکردتیم مذاکره کننده توسط رهبرفرزانه انقلاب،به تمامی گروه ها و تشکل های سیاسی توصیه می نماید،تا با استفاده از دستاوردهای این موفقیت بزرگ زمینه را برای برداشتن گام های بزرگتروموثرتردولتمردان جمهوری اسلامی ایران  فراهم نمایند.

در ادامه این بیانیه آمده است:

این شورا بر این باوراست که در سایه اتحاد،وحدت کلمه و پرهیز ازانشقاق درمسیر کسب منافع ملی و تاثیر سوء از این موفقیت شاهد پیروزی های بزرگ تردولت و مردم با حفظ استقلال و عزت نظام خواهیم بود.

باشدکه درآینده ای نزدیک  شاهد توفیقات بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  در عرصه های مختلف بین المللی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.