ایستادگی تمام قد مدیران دولتی علیه حامیان دولت در شیراز!/بازار داغ شکایت دولتی ها علیه حامیانشان در فارس!/مدیر سایت خبر پارسی:در بازداشت و زندان هم از دولت حمایت می کنم/روزنامه نگاری در فارس از راه رفتن در میدان مین خطرناک تر است!

خبر پارسی – در حالی که در هفته های اخیر و به یمن سفر ریاست محترم جمهور گروه های مخالف دولت و نهادهای امنیتی و نظارتی بیشترین همکاری را به حامیان دولت داشته اند،برخی مدیران دولتی در استان فارس همجنان از حامیان دولت شکایت می کنند و تمام قد علیه آنها ایستاده اند!
مدیر سایت خبر پارسی به عنوان سایت حامی دولت از زمان روی کارآمدن دولت تدبیر و امید بشترین شکایت را از مدیران این دولت دریافت داشته و در برخی موارد با شکایت این مدیران بازداشت و زندان هم شده است!
فرزاد صدری در این رابطه می گوید:سایت خبر پارسی با پیروی از آرمان های بلند امام و انقلاب و حرکت در مسیر اندیشه های رهبر فرزانه انقلاب با روی کار آمدن دولت روحانی و امیدواری به فضای باز رسانه ای در جهت نقد عملکرد مدیران، اخبار و حوادث استان را مورد نقد و تحلیل قرار داده و تمام تلاش خود را کرده است که استاندار محترم فارس را به عنوان نماینده عالی دولت مورد حمایت خود قرار دهد و به عنوان یک ناظر اجتماعی عملکرد دستگاه های مختلف را در استان زیر ذره بین نقد قرار داده تا سره را از ناسره مشخص کند اما متاسفانه برخی مدیران باقی مانده از قبل با هدف تسویه حساب های جناحی مدام از خبر پارسی شکایت می کنند و من به عنوان یک روزنامه نگار و تحلیلگر رسانه به جای اینکه در آرامش، مسائل مختلف استان را رصد و بررسی کنم بیشتر از نیمی از فرصتم به بازجویی و بازپرسی اختصاص پیدا می کند.
صدری در ادامه می گوید: روزنامه نگاری در استان فارس از راه رفتن روی مین هم خطرناک تر است! چرا که در میدان مین شما با علم و آگاهی قدم می گذارید اما در شیراز در حالی که اطمینان داری در منطقه امن و یا منطقه پاکسازی شده گام گذاشته ای ناگهان انفجار یک مین شما را به هوا پرتاب می کند!
او در پاسخ به این پرسش که برای جلوگیری از انفجار مین ها در فضای رسانه ای استان چه تمهیداتی می شود اندیشید،پاسخ می دهد: تنها راه جلوگیری از انفجار مین ها در عرصه رسانه،وجود حس گرهای بسیار هوشمند مین یاب است!
وی همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا در حال حاضر به این حس گرهای هوشمند دسترسی دارید یا خیر گفت:این حس گرها در بازار فراوانند کافی است از یک مدیر تمجید کنید،بیلان کاری او را همراه با عکس رتوش شده اش چاپ کنید و او را مدیری بدون نقطه ضعف نشان دهید در این صورت نه تنها هیچ مینی زیر پای شما منفجر نخواهد شد که یک کت جادویی پر از اسکناس تحویل می گیرید!
این فعال رسانه ای با انتقاد از رویکرد برخی به اصطلاح حامیان دولت نیز گفت:برخی از مثلا حامیان دولت که در ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در فارس هم مسئوولیت داشته اند همراه و همگام با برخی نمایندگان وفادار به احمدی نژاد گزینه های انتخابی استاندار فارس را برای برخی مناصب وتو می کنند تا مدیران مد نظر خودشان را بر سر کار بیاورند،این افراد همان هایی هستند که عده ای را اجیر کردند تا در حضوررئیس جمهور شعار استاندار استعفا سر دهند!
صدری از وجود برخی فرصت طلبان نان به نرخ روز خور در لباس حامیان دولت در فارس خبر داد و گفت: متاسفانه این فرصت طلبان تعداشان در فارس کم نیست و بواسطه کالری فراوان در نان روزانه شان روز یه روز فربه تر می شوند و برای ماندن یا بدست آوردن قدرت با هر کس از هر طیف و گروه معامله می کنند تا جایی زیر آفتاب داشته باشند!
این فعال رسانه ای حامی دولت تدبیر و امید در پایان گفت:به عنوان مدیر سایت خبر پارسی تا نا در بدن دارم از دولت و نماینده او در فارس حمایت خواهم کرد و به عنوان یک ناظر اجتماعی هر جا ببینم دولت در فارس از مسیر خود خارج می شود او را نقد خواهم کرد .از شکایت مدیران دولتی نیز هیچ واهمه ای ندارم که در زندان و بازداشت نیز دست از حمایت دولتی که تا الآن مقام معظم رهبری از او حمایت کرده دست بر نخواهم داشت اما خیرخواهانه به استاندار فارس می گویم: نگذارید این انقلاب در فارس به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد که به عنوان یک دوستدار نظام و انقلاب با همه وجود از وصیت امام راحل پاسداری خواهم کرد.

2 دیدگاه برای “ایستادگی تمام قد مدیران دولتی علیه حامیان دولت در شیراز!/بازار داغ شکایت دولتی ها علیه حامیانشان در فارس!/مدیر سایت خبر پارسی:در بازداشت و زندان هم از دولت حمایت می کنم/روزنامه نگاری در فارس از راه رفتن در میدان مین خطرناک تر است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.