اولین دوره آموزشی بین‌المللی عمل‌های زیبایی بینی خاورمیانه به کار خود پایان داد+گزارش تصویری

خبر پارسی – اولین دوره آموزشی بین‌المللی عمل‌های زیبایی بینی خاورمیانه در حالی امروز به کار خود پایان داد که شرکت کتندگان در این نشست شب گذشته فارغ از مباحث سنگین علمی – پزشکی با شعر و موسیقی و برخی از آئین های فولکوریک عشایر فارس آشنا شدند و زمینه آشنایی هر بیشتر جراحان بین‌المللی عمل‌های زیبایی بینی خاورمیانه با شهر شیراز بیشتر  فراهم شد.

این برنامه که توام با ضیافت شام بود و در هتل هما شیراز برگزار شد میهمانان ویژه ای هم داشت که از آن جمله دکتر رضا ملک زاده  معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ،عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی و وزیر اسبق بهداشت و درمان بود.از جمله میهمانان دیگر این برنامه مهندس پاک فطرت شهردار شیراز و برخی از معاونین ایشان و نیز دکتر بصیر هاشمی سرپرست پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بودند.

دکتر مصباحی دبیر انجمن راینولوژی شیراز در این مراسم ضمن خوشامد گویی به میهمانان و معرفی شیراز به عنوان شهر علم، فرهنگ، هنر و ادب ایران،یاد آور شد:شیراز در گذر زمان زادگاه فرهیختگان و بزرگانی بوده که هر یک شهره زمانه‌اند. شیراز شهر فلسفه و حکمت است. شیراز شهر عرفان و محبت است . نام شیراز با سعدی و حافظ چنان درهم تنیده است که در هند با تاگور، در آلمان با گوته، در اسپانیا با سروانتس، در پاکستان با اقبال، در فرانسه با هوگو آمیزه‌ای مبارک یافته است.

وی با مهم توصیف خواندن کورس راینو پلاستی شیراز گفت:زمان حاضر،زمانه گسترش لحظه به لحظه و نوآوری‌های  هر روزه در عرصه دانش و فناوری است. گستره علوم پزشکی و فعالیت‌های مربوط به آن نیز روز به روز درحال پیشرفت بوده و فعالیت‌های درمانی انجام شده توسط پزشکان بسیار فراگیر و گسترده شده است و خوشبختانه دانشمندان بزرگ اندیش ما نیز در این عرصه بسیار کوشیده و سخت درخشیده‌اند.

وی بار دیگر بر ضرورت برگزاری همایش هایی از این دست ،اظهار امیدواری کرد:از این پس در مسیری گام زنیم که با تکیه بر دانش و تجارب یکدیگر، به چشم اندازی روشن در گسترۀ علم پزشکی دست یابیم و بتوانیم بیش از پیش در خدمت به خلق که نخستین اصل حرکت و کوشش ماست ، گام های جدی و موثر برداریم .

دکتر مصباحی در پایان گفت:امید است که از این پس قرعه فالمان هم چنان بر مدار خوش اقبالی بگردد و این سمپوزیوم خود فتح بابی گردد برای همکاری های مداوم و هر چه بیشتر در آینده ای که در کنار یکدیگر در پیش رو داریم؛ آینده ای که در صورت همیاری و همکاری می تواند سبزِ سبز بروید

در ادامه عکس های امید آقایی را از این مراسم ببینید:

_MG_6583

_MG_6529

_MG_6335

_MG_6346

_MG_6355

_MG_6357

_MG_6411

_MG_6422

_MG_6372

_MG_6383

_MG_6389

_MG_6471

_MG_6490

_MG_6466

_MG_6516

_MG_6520

_MG_6463

_MG_6432

_MG_6551

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.