اورژانس هوایی در بیمارستان پیوند اعضاء بوعلی شیراز راه اندازی شد

خبرپارسی – سرپرست اورژانس فارس از ایجاد پد بالگرد و راه‌اندازی اورژانس هوایی در بیمارستان پیوند اعضای بوعلی‌ شهر صدرا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی علوم پزشکی شیراز، محمدجواد مرادیان دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اهمیت خدمات تخصصی بیمارستان بوعلی‌سینا، پد بالگرد با هدف ایجاد اورژانس هوایی در این بیمارستان فوق تخصصی راه‌اندازی شد.

مرادیان گفت: فرآیند انتقال مصدومان و بیماران به بیمارستان پیوند بوعلی که اخیرا آغاز شده، تاثیر مثبتی در روند خدمات رسانی داشته است.

او با بیان اینکه بخشی از بیماران منتقل شده به بیمارستان بوعلی‌سینا، بیماران بدحال هستند، گفت: با دوراندیشی متولیان ساخت بیمارستان بوعلی‌سینا، محل لازم برای استقرار پد بالگرد مطابق استانداردها پیش بینی شده بود.

مرادیان از انجام موفق پرواز آزمایشی بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان بوعلی خبر داد و گفت: از امروز امکان دسترسی سریع‌تر به خدمات بیمارستانی برای بیماران بدحال در بیمارستان بوعلی فراهم شده است.

سرپرست اورژانس فارس با اشاره به نزدیکی مسافت بیمارستان سوختگی امیرالمومنین(ع) با بیمارستان پویند بوعلی‌سینا، گفت: می‌توان بیماران نیازمند خدمات تخصصی و مصدومان سوختگی را با سرعت بیشتر، به این مرکز تخصصی منتقل کرد.

مرادیان گفت: امیدوار هستیم که با همکاری شهرداری شیراز، امکان توسعه‌ی پد بالگرد اورژانس در نقاط مختلف کلانشهر شیراز فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.