اعلام انصراف علیرضا قائدیان از قبول مسئوولیت شهرداری شیراز

خبر پارسی – مهندس علیرضا قائدیان در بیانیه ای از پذیرش مسئوولیت شهرداری شیراز انصراف داد.
در بخشی از بیانیه قائدیان آمده است :

در فهرست برگزیدگان شما، به ویژه جناب آقای مهندس عبدالحمید معافیان و با توجه به شخصیت وارسته ایشان و نیز تجربه های مدیریتی گسترده استانی و ملی، خوش نامی، پاکدستی، صراحت، صداقت و پایداری ایشان بر باورها و سجایای اخلاقی، انصراف خود را از کاندیداتوری شهرداری شیراز اعلام می دارم.

در متن کامل این بیانیه که یک نسخه از آن در اختیار خبر پارسی قرار گرفته آمده است:

به نام خداوند جان آفرین

اعضای محترم پنجمین شورای اسلامی شهر شیراز

از روزگاران کهن تاکنون، شیراز تجلی گاه فرهنگ و هنر و عشق و عرفان و ادب و معرفت بوده است.
شیراز امروز نیازمند درایت و حکمت و مدیریتی در خور مردمان آگاه و دل زنده برای ساختن شهری است که همگان چون هماره تاریخ به آن ببالند و آرامش و زیبایی و رشد و تعالی را در آن تجربه کنند.
از اینکه شما گرامیان از سر مهر و سخاوت این کمترین را به عنوان کاندیدای شهرداری شیراز برگزیده اید، بر خود می بالم و پروردگار یگانه را شاکرم و نیک اندیشی و نیک منشی هایتان را ارج می نهم.
فرهنگ اسلامی و ایرانی به ما آموخته است که بیش و پیش از خود به آرمان ها و اهداف متعالی بیندیشیم که فردای درخشان برای فرهنگ شهر شیراز به ارمغان آورد.
با باور به این امر و نیز با عنایت به حضور برخی از افراد توانمند در فهرست برگزیدگان شما، به ویژه جناب آقای مهندس عبدالحمید معافیان و با توجه به شخصیت وارسته ایشان و نیز تجربه های مدیریتی گسترده استانی و ملی، خوش نامی، پاکدستی، صراحت، صداقت و پایداری ایشان بر باورها و سجایای اخلاقی، انصراف خود را از کاندیداتوری شهرداری شیراز اعلام می دارم. امیدوارم انتخاب شهردار جدید که انشاالله با موافقت همه اعضای محترم شورای شهر شیراز رقم خواهد خورد و نیز مساعدت و همکاری مدیران ارشد استان، شیراز روزهای درخشانی را در پیش داشته باشد.
بی تردید تمام بضاعت و توان خود را در همکاری با شهردار منتخب شورا به کار خواهم گرفت تا شیراز، خرد جمعی در همدلی و اجماع را، در توسعه متوازن و پایدار خود تجربه کند.
امید که در سایه سار یزدان پاک، پیوسته پویا و مانا بمانید.
علیرضا قائدیان

پیش از این مهندس کریم شور انگیز نیز از پذیرش شهرداری شیراز انصراف داده بود.به نظر می رسد چهره های شاخص اصلاح طلب می خواهند اجماع شورای شهر شیراز بر روی مهندس معافیان برای سکانداری شهرداری شیراز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.