استقبال مردمی از ریاست جمهوری از جلوه های حمایت مردم از دولت است

خبر پارسی – مسئول کمیته مساجد ستاد استقبال از ریاست جمهوری در استان فارس استقبال مردم از دولت را از جلوه های حمایت مردم دانست و از حمل پرچم ۳۶۰ متری میهن اسلامی در مراسم استقبال از ریاست جمهوری خبر داد و گفت: این پرچم (۹اردیبهشت) در طول مسیر استقبال و مراسم به همت اصحاب مسجد، مدیران، اعضای کانون های فرهنگی و اعضای پایگاه های بسیج حمل خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی دبیرخانه کانون های مساجد فارس، حجت الاسلام غلامحسین نیازی، مسئول کمیته مساجد ستاد استقبال از ریاست جمهوری امروز (۶ اردیبهشت) در جمع اعضای این کمیته با اشاره به اینکه نظام های سیاسی نیاز به حمایت و پشتیبانی مردم دارند، گفت: در نظام جمهوری اسلامی که حکومتی مردمی و برگرفته از آراء مردم است، حمایت و پشتیبانی از مسئولین و دولت ها موجب پیشرفت و بقای انقلاب و کشور است.
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد فارس تاکید کرد: یکی از جلوه های حمایت مردم از دولت استقبال پرشوری است که مردم در عرصه های مختلف از مقامات بالای نظام داشته اند که سفر های استانی یکی از مصادیق آن است.
وی افزود: سفر حجت الاسلام حسن روحانی، ریاست جمهوری به سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) فرصت مناسبی است تا این پیوند و وحدت بین مردم و مسئولین نمود بیشتری داشته باشد و مردم همیشه در صحنه شیراز و استان فارس بتوانند با استقبال از این مقام مسئول و بیان خواسته های خود در سالی که مزین به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» بیش از پیش این شعار را محقق کنند.
مسئول نمایندگی خبرگزاری شبستان در فارس با اشاره به برنامه های اصحاب مساجد در سفر ریاست جمهوری گفت: این دبیرخانه با عنایت به اینکه به عنوان کمیته مساجد ستاد استقبال از رئیس جمهوری انتخاب شده است با همکاری نهاد های عضو از جمله مدیریت حوزه علمیه، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، اداره کل اوقاف و امورخیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج مساجد و محلات سپاه فجر و ستاد اقامه نماز فعالیت ها را اجرا خواهد کرد.
وی طراحی و ساخت تیزرهای تلویزیون شهری، ساخت کلیپ جهت فضاهای مجازی، ارائه پیامک های پیشنهادی از سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، چاپ و نصب بنر ، فضاسازی مساجد بصورت خودجوش، ارسال پیامک دعوت از اصحاب مساجد جهت حضور در مراسم استقبال را از برنامه های این دبیرخانه برشمرد.
خاطر نشان می شود، در این جلسه نمایندگان دستگاه های عضو به تشریح برنامه ها و طرح دیدگاه ها و مطالبات پرداختند.

1 دیدگاه برای “استقبال مردمی از ریاست جمهوری از جلوه های حمایت مردم از دولت است

  1. تشکر خبر پارسی به خاطر این استقبال خوب

    رواق چشم من آشیانه توست کرم نما وفرودآی که خانه خانه توست
    پیشاپیش خیر مقدم
    به رئیس جمهور محترم ومردمی ،که نگران چرخ زندگی مردم نیز هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.