استاندار فارس: عملکرد تامین اجتماعی در ایجاد رضایتمندی جامعه موثر است

خبرپارسی – استاندار فارس با بیان اینکه تامین اجتماعی خانواده ای بزرگ و اثر گذار است، عنوان کرد: به ویژه در شرایط کنونی که مردم با مسائل و مشکلاتی مواجه هستند فعالیت های تامین اجتماعی می تواند سبب ایجاد رضایتمندی در قشر وسیعی از مردم شود.

عنایت الله رحیمی در دیدار با عادل دهدشتی، معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان تامین اجتماعی کشور با بیان اینکه تامین اجتماعی خانواده ای بزرگ و اثر گذار است، عنوان کرد: به ویژه در شرایط کنونی که مردم با مسائل و مشکلاتی مواجه هستند فعالیت های تامین اجتماعی می تواند سبب ایجاد رضایتمندی در قشر وسیعی از مردم شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس تاکید کرد:  معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی می تواند با ارتباط موثری که با اعضا تحت پوشش این سازمان بر قرار می کند در ایجاد این رضایتمندی اثرگذار باشد.

وی با اشاره به جمعیت گسترده تحت پوشش تامین اجتماعی در استان فارس ، بر لزوم ارتقا خدمات بیمارستانی این سازمان در استان تاکید کرد و خواهان تسریع در اجرای بیمارستان جدید تامین اجتماعی شیراز شد.

استاندار فارس همچنین به جا به جایی کارخانه های سیمان فارس و پشم شیشه که زیر مجموعه شستا هستند اشاره کرد و خواهان تسریع روند این جا به جایی ها شد.

وی یادآور شد: تمایل نداریم کارخانه پشم شیشه پیش از جا به جایی به شهرک صنعتی تعطیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.