استاندار فارس: ارتش با تکیه بر دانش نیروهای خود راه توسعه را در پیش گرفته است

خبرپارسی –  استاندار فارس گفت: این نهاد نظامی در چهل سال گذشته به رغم تحریم‌ها و تهدیدهای موجود، با تکیه بر توان و دانش نیروهای خود حرکت توسعه‌گرایانه و رو به جلو را در پیش گرفته‌اند.

عنایت الله رحیمی در مراسم روز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تهدید و ارعاب را دارد و در عمل اثبات کرده است که از کارآمدی لازم برخوردار است، رمز موفقیت ارتش جمهوری اسلامی را تبعیت از ولی امر مسلمین و فرمانده کل قوا دانست

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه  ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تهدید و ارعاب را دارد و در عمل اثبات کرده است که از کارآمدی لازم برخوردار است، رمز موفقیت ارتش جمهوری اسلامی را تبعیت از ولی امر مسلمین و فرمانده کل قوا دانست و افزود:  نیروهای نظامی جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته  همه آزمایش ها را با موفقیت و سربلندی پشت سر گذاشته اند.

استاندار فارس با اشاره به اینکه در فرهنگ اعتقادی ملت ما و همچنین در اعتقاد نیروهای توانمند و رشید ارتش جمهوری اسلامی شهادت فوز عظیمی است  که ما  را به قله رفیع معرفت می‌رساند، تاکید کرد: واژه شکست برای کسانی که شهادت را سعادت و شهید را سعید می دانند معنایی ندارد.

رحیمی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی همواره در سختی‌ها و مشکلات یاری گر نظام جمهوری اسلامی و همراه با مردم بوده است، به تلاش‌های بی وقفه و اثر گذار ارتشیان در واقعه سیل اخیر اشاره کرد و افزود: تلاش‌های این نیروهای خدوم در آرامش بخشیدن به مردم و بازگرداندن شرایط عادی به زندگی‌ آنها ستودنی است.

وی با تقدیر از زحمات همه نیروهای نظامی و انتظامی از حمله ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در سیل اخیر شیراز رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران را وحدت، همدلی و هم افزایی در راه خدمت به مردم دانست و عنوان کرد: تقویت این انسجام و همدلی راه نفوذ معاندین و دشمنان را سد خواهد کرد.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: این وحدت و همدلی در سایه رهبری‌های عالمانه و بصیرت  مقام عظمای ولایت به دست آمده که  همواره تهدید‌ها را برای ملت ایران به فرصت تبدیل کرده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.