استاندار فارس:مدیرکل ورزش و جوانان فارس مدیری موفق، پرتلاش و پیگیر است

خبر پارسی – استاندار فارس گفت :مدیرکل ورزش و جوانان فارس مدیری موفق، پرتلاش و پیگیر است که توانسته در تمامی ابعاد موفق باشد و فارس را سربلند کند.

_picfecb2907FE
به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان فارس، سید محمد افشانی یکشنبه در آیین افتتاح خانه کشتی شیراز بیان کرد: در ماه های گذشته اداره کل ورزش و جوانان فارس در رویدادهای بین المللی از جمله دو ماراتن و مسابقات کشتی فرنگی جام جهانی به بهترین شکل میزبانی را انجام داد که جای تشکر دارد.
استاندار فارس ادامه داد: به ورزش باید به عنوان پایه و اساس سلامتی توجه ویژه ای شود چرا که انسان سالم باعث توسعه و پیشرفت کشور در تمامی ابعاد می شود و ورزش بر تمامی شاخصه ها تاثیر مستقیم دارد.
افشانی بیان کرد: به جز بعد همگانی که باعث سلامتی و نشاط جامعه می شود باید به بعد قهرمانی ورزش نیز نگاهی ویژه داشته باشیم و زمینه برای رشد و پرورش قهرمانان به بهترین شکل فراهم گردد تا شاهد سرافرازی ورزشکاران کشورمان باشیم.
وی گفت: پروژهای ورزشی بسیار خوبی در هفته دولت در شیراز و فارس به بهره برداری رسیده و امیدواریم نوجوانانی که امروز در این سالن ورزش می کنند در آینده با پیمودن قله های پهلوانی و قهرمانی برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.
استاندار فارس ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد افتتاح ورزشگاه ۵۰هزار نفری میانرود شیراز که مطالبه به حق مردم است ،باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.